Labels

December 12, 2021

Yves Rocher aduce magia sarbatorilor mai aproape de voi!

Hello, hello!!!

Ați început deja sa faceți cumpărăturile pentru Crăciun? Dar pe Moș Niculae, l-ați primit? Ați fost cuminți? 

Eu personal cred ca da ... Recent am avut plăcută surpriza de a participa la campania de ambasador al produselor Yves Rocher, astfel am primit si testez de mai bine de câteva săptămâni patru din produsele nou ieșite pe piața ale mărcii.

Iată ce produse am primit:

Gel de curățare pentru prospețime Pure Algue

https://www.yves-rocher.ro/gel_de_curatare_pentru_prospetime_4 

Ser corector Anti-Age Global

https://www.yves-rocher.ro/ser_corector_aag2 

Șampon fortifiant împotriva căderii părului

https://www.yves-rocher.ro/sampon_fortifiant_impotriva_caderri_parului 

Cremă reparatoare de zi Elixir Botanique

https://www.yves-rocher.ro/crema_reparatoare_de_zi 

Așadar a sosit momentul răsfățului cu produse foarte utile si extrem de tentante. 

Pentru ca deja am reușit sa-mi fac o părere, vi le voi prezenta pe fiecare, astfel încep cu gelul de curățare a fetei, produsul meu preferat, un produs care da prospețime si fermitate tenului datorită proprietăților de oxigenare ale elementelor sale esențiale: micro-algele marine Tetraselmis. 


După utilizare produsul dă o senzație de prospețime, lasă tenul curat, nu usucă și curăță în profunzime.


Serul corector se aplică direct pe piele cu pipeta sau cu ajutorul unui produs de textura moale. Aplicat dimineața si seara serul uniformizează ridurile iar după 1 luna acesta lăsând tenul revitalizat și redensificat.


Experiența mea pana acum este ca a lăsat un ten mai luminos, urmează să îl mai încerc pentru a-i descoperi eficienta in totalitate.


Cel de-al treilea produs, șamponul împotriva căderii parului este un șampon fortifiant, lasă un scalp sănătos, iar extractul de Agave din compoziția sa ajută la întărirea parului, încetinind mecanismul de cădere a părului. În plus ambalajul acestuia este realizate in proporție de 100% din produse reciclate.


Personal am observat ca, acum, la 3 săptămâni de utilizare părul este mai puternic, nu cade atât de mult ca înainte, respira. Șamponul este inodor, fresh, are un parfum subtil si delicat.


Crema reparatoare, cel de-al patrulea produs testat, detoxifiază de la prima utilizare. Cu un ambalaj din sticla si carton reciclabil crema oferă feței iluminare, detoxifiere si un aspect odihnit. 


Crema este foarte hidratantă, nu încarcă tenul și are un miros subtil.

Iar acum, să știți că nu v-am uitat nici pe voi,  participând la campania “Devino Ambasador Yves Rocher“ derulată pe pagina oficială de Facebook Yves Rocher România, am primit un cod de reducere pe care să vi-l ofer vouă: SKINLOVE

Codul va fi valabil în perioada 18 decembrie 2021 – 18 ianuarie 2021, în limita stocurilor disponibile și va oferi o reducere de 30%. Această reducere se aplică la prețul standard al produselor din coșul de cumpărături (cu excepția seturilor și a gamei Plaisirs Nature). În cazul produselor deja reduse, se va aplica diferența de procent până la 30%.

Produsele testate sunt foarte bune, așadar daca vreți sa răsfățați pe cineva de sărbători produsele Yves Rocher sunt foarte potrivite, acestea oferindu-le îngrijire și atenție specială, potrivită tuturor gusturilor și transformând momentele de îngrijire în adevărate clipe de răsfăț!


Momente magice tuturor!

#yr #crema #antirid #test #yvesrocher #ambasador #companie #amr13

No comments: