Labels

March 27, 2022

Gama Elixir Botanique de la YR, gama primăverii 2022




De câteva săptămâni testez produse cosmetice Yves Rocher. Am primit 👉4 produse dar cele care mi-au plăcut in mod special sunt cele din 👉🌱 gama Elixir Botanique . Am testat următoarele produse:


  1. 🦹‍♀️ Ser fortifiant anti-poluare Elixir Botanique, un gel hidratant cu micro-perle, cu formulă activă cu 99% ingrediente de origine naturală si care da iluminare tenului si hidratare 👀 https://www.yves-rocher.ro/ser_fortifiant_anti-poluare_eb
  2. 🍃 Tratament fortifiant împotriva căderii părului, dupa șamponul testat in luna decembrie acum am testat tratamentul de par care se aplica pe păr, fără șamponare, un fel de cremă a scalpului; simt ca scalpul si parul sunt mai sănătoase 👀 https://www.yves-rocher.ro/tratament_fortifiant_impotriva_caderii_parului_2
  3. 💦 Apă micelară demachiantă 2 în 1, la fel ca si data trecuta ma bucur ca am avut ocazia sa încerc apa micelara din alge marine care tonifiază tenul si curata in profunzime urmele de machiaj, aceasta face acum parte din ritualul meu săptămânal, o ador 👀https://www.yves-rocher.ro/apa_micelara_demachianta_2_in_1_1
  4. 🌝Cremă de noapte Filler Antirid & Fermitate - cremă cu textură fluidă, hidratează si oferă fermitate pielii, are un miros subtil, fin si ușor. 👀 urmează sa fie lansată


👉 Voi le-ați încercat? Eu am devenit dependenta de fluiditatea si parfumul lor, un moment relaxant si un ritual pe care il urmez cat pot de des!!! Vă invit sa încercați si voi produsele, sau alte produse de pe site-ul YR, folosiți codul de reducere: SKINLOVE
Codul va fi valabil în perioada 1 - 30 aprilie 2022, în limita stocurilor disponibile și va oferi o reducere de 30%. Această reducere se aplică la prețul standard al produselor din coșul de cumpărături. În cazul produselor deja reduse, se va aplica diferența de procent până la 30%.

No comments: