Labels

November 14, 2021

Produse Pronature pentru un viitor mai curat!

Hello, hello!

O casa îngrijita este o casa fericita 😇

De curând am primit de la @buzzstore produse din gama Pronature care s-au dovedit a fi foarte utile si ușor de utilizat. În această campanie am primit produse Bref, Clean si Pur.

Solutia de curatare Bref Pro Nature Mint ataca puternic depunerile de calcar, fiind in acelasi timp un produs din 90% de ingrediente naturale si abalaj reciclat in 75%. Pot sa spun ca actiunea sa a fost vizibila de la prima utilizare, are un miros natural și ataca exact ceea ce doream pentru apa dura de acasa.

Odorizantul Bref ProNature, fabricat atat pentru ambalaj cat si produsul in 100% din produse reciclabile, iar produsul pe baza sustenabila. Pot spune ca are un parfum delicat, curata la fiecare jet de apa, previne calcarul și asigura prospetimea.

Noul Pur ProNature are 95,5% origine naturală. Elimina foarte eficient grăsimea, alimentele arse si oferă un parfum natural. Am folosit dintotdeuna Pur, cel cu miros de lamâie a fost preferatul meu, acum Pronature este la fel de eficient si ma bucur de aceasta descoperire!!! 
Sa nu uitam Clin Pronature, pe baza de ingrediente naturale in procent de 94% care este extrem de eficient, pompița flaconului lasă alegerea utilizatorului intre spuma si jet continuu.


Voi le-ați încercat? Ce apreciați in primul rând la produsele pe care le cumpărați? Eficiența? Sa aibă miros plăcut? Prețul? Accesibilitatea produsului? Sa fie prietenos cu mediul înconjurător? Sa facă spuma? Ușor de utilizat si sigur? Obișnuința utilizării?

Sper că scurta mea prezentare a fost utilă și nu ezitați sa îmi răspundeți în comentarii.

#BuzzProNature #ProNature #ViitorMaiVerde #Buzztest #Testproducts #pronature #grasime #fresh #minth #Cleaningecomyhouse






No comments: