Labels

June 19, 2016

Jurnal de primavara! III


V-am vorbit in articolele anterioare despre proiectul nostru de innoire si modernizare a casei. Am inceput cu geamurile dar am hotarat sa nu ne oprim aici, urmatorul pas va fi inlocuirea podelei cu un parchet nou, calduros si cat mai izolat de umiditate. 
Chiar daca la geamuri am facut apel la zidar ne-am gandit  ca podeaua o vom putea instala noi. Asa ca am cautat proiecte pe internet pentru podea din scandura, cherestea, grinda lemn, cofraj tego, placi OSB, izolatie ... tot ce am avea nevoie si cat mai avantajos posibil.
Am gasit tot felul de podele/parchet interesante pe internet .... din butuci de lemn, cu monede sau diferite culori ... in cele din urma am ramas totusi la cherestea/parchet laminat de pe depozit-online.

Despre experienta asta cred, insa ca va voi povesti intr-un viitor articol. Week-end placut!

No comments: