Labels

June 19, 2016

Jurnal de primavara! I



Am inceput anul acesta de ceva vreme si parca doar acum pasim cu adevat in vara. Prima rezolutie a acestui an a fost renovarea! Da, renovare a tot ce e posibil cu cat mai putini bani. Deoarece casa noastra este de stil mai vechi am vrut totusi sa pastram ceea ce e bun si sa inlocuim prioritar ceea ce ar aduce un efect de modernism si in acelasi timp protectie contra umezelii si a frigului, o mai buna ventilare pe timp de vara si o mai buna protectie pe timp de iarna. Pentru asta am vrut sa schimbam vechile geamuri  cu geamuri temopan, cu camera dubla iar pentru ca la coridor vechea usa ar fi ramas punctul slab, ne-am decis sa schimbam inclusiv usa.
Asadar, am inceput planificarea de materiale constructii pentru ca sa putem sa ne planificam bugetul. Pentru inceput ne-am pregatit cu metrul, hartie si pix si am trecut la masuratori.
Peretii i-am masurat exact pentru ca sa putem inlocui ferestrele sau chiar mai mari, oricum ne gandeam ca vom folosi materiale constructie pentru ca sa inlocuim locurile goale (sus sau lateral). Vechile geamuri erau geamuri duble iar deasupra aveam geam fix, asa ca erau destul de inalte dar cam umbroase. Am luat in consirerare geamuri mai largi dar mai putin inalte. Cu putina caramida, un pic de ciment, izolare, bineinteles, si putina piatra decorativa, fatada casei se va schimba radical.
Iata lista pentru cumparaturi:
-          Metru, unelte
-          Caramida, BCA
-          Nivelmetru
-          Var, ciment, nisip
-          Izolare beton
-          Pasta hidroizolatoare
-          Cuie, suruburi, dibluri,

Acesta fiind primul pas am decis sa cumparam tot online, transport si oferte convingatoare, totul venind la noi acasa, astfel am trecut la alegerea geamurilor. Despre asta o sa va povestesc intr-un alt articol.

No comments: