Labels

July 27, 2013

nu e importantă destinaţia, ci călătoria ...


... ma trezesc dintr-un somn dulce si foarte adanc, deschis fermoarul cortului si simt racoarea diminetii umezindu-mi obrajii si soarele arzator care imi face parca in ciuda aratandu-mi de fiecare data ca este mai matinal decat mine . In fiecare camp am ales montarea corturilor in apropierea unui rau pentru ca sa putem profita astfel de apa cristalina si inghetata care ne improspateaza si ne trezeste indiferent de momentul zilei ... Suntem deja un grup mai mare, toti adunati cu cana si periuta de dinti la malul raului, incepand sa ne povestim fiecare visul sau nazbatiile din noaptea trecuta ....

... s-a facut deja amiaza, suntem adunati toti in cerc , la activitatea pe care am pregatit-o cu atentie si entuziasm inainte de plecarea de acasa. Activitatea o vom desfasura in mici grupuri, iar fiecare grup va face un 'atelier' cu un specific anume: unele mini-ateliere sunt de face-painting, altele de handcraft, altele de muzica, altele de costructii ... de obicei sunt mici ateliere de 10 minute sau 30 de minute la care ajunge fiecare in decursul unei zile sau altele mai lungi care se desfasoara pe parcursul a mai multor zile si care au ca scop principal amuzamentul, altele sunt cu scop educativ (constructii de camp, noduri ...), bucatarie, finante, olarit ...

Poate ati ghicit deja, v-am descris pe scurt o zi din viata de cercetas/scout in excursie/camp cum il numim noi! Miscarea de cercetasi este o miscare mondiala non-profit cu caracter ecologic dar si educational, o experienta de viata de neuitat care se adreseaza tuturor indiferent de varsta sau religie. De obicei grupul de tineri se formeaza pe parcurul anului iar in decursul verii profitam de prieteniile legate in timpul anului pentru a forma o tabara de mai lunga durata in timpul careia au loc activitati compacte si care au scopul principal de a ne face sa impartim cu ceilalti cunostintele noastre sau cele pe care le-am pregatit special pentru tabara. Cei mici ii invata pe cei mari si invers, fiecare are un scop , de obicei mult mai diferit de cel din viata de zi cu zi pentru ca astfel sa ramanem cu amintiri placute si de durata. Sa invatam din greseli sau din observatii, din cele cateva zile pentrecute intr-un mediu mai diferit de cel obisnuit.

Profit de ocazie sa va prezint o provocare a companiei Heineken care se adreseaza tuturor celor care sunt in cautarea unei astfel de aventuri, o ocazie unica pentru cei interesati de a participa la un eveniment care se adreseaza si incepatorilor, singura conditie este sa isi doreasca . O calatorie in spatiu oferita de Heineken celui care ii cucereste ... mai multe detalii https://iframe3-ro.heineken.com/resources/voyage.2013/pdf/Regulament_Calatori_Legendari_din_Social_Media.pdf .sau poate doriti sa aflati mai multe despre aceasta propunere 
http://chinezu.eu/2013/07/15/caut-colegacoleg-de-blog-pentru-chinezu-eu/ . Succes.

No comments: