Labels

July 28, 2013

mobilitate si performanta

Dupa un an concentrat de activitati, in sfarsit a venit vara, ne putem bucura de timp liber , de excursii de mobilitate ... La fel ca si noi am vrea ca tehnologia sa fie la fel de mobila si sa ne insoteasca fara restrictii pretutindeni. Si pentru ca sa ne fie anul recompensat pe deplin iata ca se gasesc solutii pentru necesitatile noastre, una din ele este oferita de LG care a adus de curand pe piata din Romania imprimanta smart Pocket Photo, modelul PD221, care ne permite imprimarea /realizarea de fotografii oriunde si oricand direct de pe telefonul nostru mobil.



Cu o greutate de doar 215 grame şi dimensiuni de 72 x 120 x 24 mm, LG Pocket Photo este unul dintre cele mai mici şi mai uşoare dispozitive pentru printat fotografii de pe piaţă. Acesta poate fi ţinut într-o singură mână şi încape cu uşurinţă în buzunarul unei jachete când nu este utilizat. Atât portabile, cât şi practice, pozele printate cu LG Pocket Photo au dimensiuni de 5,1 x 7,6 cm (2 x 3 inch), ideale pentru partajare sau afişare. LG Pocket Photo dispune de servicii avansate de printare a fotografiilor şi oferă soluţii excelente de conectare wireless; după descărcarea şi instalarea unei aplicaţii gratuite, utilizatorii îşi pot conecta smartphone-urile la imprimanta LG Pocket Photo şi pot începe imediat să printeze.LG Pocket Photo este disponibil în România la preţul de 700 lei, TVA inclus. http://www.lg.com/ro
Nu stiu daca v-am convins sau nu dar pentru mine imprimanta mini pocket vine ca un experiment reusit care m-ar ajuta enorm in vara asta , in timpul concediului, imi doresc mult o astfel de imprimanta pentru ca in general eu sunt o persoana destul de 'plimbareata' dar si pentru ca sunt conectata , si poate chiar dependenta de tehnologie iar fotografiile sunt pe primul loc in viata mea. Tehnologia este modul principal de pastrare a amintirilor dar si a documentelor dar totusi in orice calatorie, sau in orice eveniment la care participam nu cred inca ca putem sa inlocuim traditionala hartie ! Mini imprimanta mi se pare solutia perfecta , dupa conectivitatea oferita din ce in ce mai performant acum tehnologia tine pasul si cele doua devin irezistibile :)

Sper ca v-am convins sau macar am reusit sa va prezint un nou gadget care sper sa aiba succes si la voi la fel de mult pe cat a avut la mine.

No comments: