Labels

May 15, 2013

Gala Premiilor e-Commerce 2013

Iata ca se incheie o noua zi si  am aflat despre o oportunitate si vreau sa scriu un articol pentru a invita magazinele online interesate de GPEC sa participe la acest eveniment.

In primul rand, participarea la eveniment este foarte simpla si costa doar 250 de euro, dar ofera   o vizibilitate, feed-back si marketing extrem de ridicat magazinelor online care vor sa se inscrie. Pe langa premiile obtinute, bineinteles , in cazul in care veti castiga, dar mai ales pentru ca evenimentul ofera beneficii enorme si servicii in valoare de 2.710 euro la pretul de 250 (pretul de inscriere)

Eu cred ca voi participa in calitate de blogger si in acest caz va voi tine la curent in mod periodic prin articole si de aceea vreau sa va invit sa imi fiti vizitatori si mie pe perioada desfasurarii acestui eveniment.
Edit: 17.05.2013
Blogul meu a fost acceptat ca blogger afiliat si daca doriti va puteti inscrie direct de la linkul meu.

Puteti citi mai multe detalii despre GPEC pe site-ul gpec .

Postare înscrisa în campania - Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).

No comments: