Labels

April 14, 2020

Primavara Gliss Color - review




Chiar dacă anul acesta a fost putin mai diferit datorita epidemiei de Covid19 am profitat de timpul petrecut acasă pentru a încerca noile vopsele de par de la Schwarzkopf. Mi-am dorit sa acopăr firele cărunte, nu neapărat sa îmi schimb culoarea parului. Am avut norocul de a fi selectata de Buzzstore pentru o campanie de testare de produse in care am primit cate 2 cutii pentru mine si pentru inca doua prietene!!! De fapt, coletul conținea:
- 2 cutii de vopsea de par Gliss Color pentru mine si 2 prietene (6 cutii in total) 👩
- 2 pungi de hârtie pentru a oferi cadourile 💭
- broșuri  de la Schwarzkopf 👭
- ghidul de buzzer 👀
Suna bine!!! 👍


Produsul primit a fost noua vopsea de par Gliss Color cu complex de acid hialuronic, cunoscut pentru proprietățile sale hidratante si capacitatea sa de a hrăni țesuturile si de a le purifica de toxine. 120 de ani de cercetare în domeniu și un produs care prin complexul de cheratina lichida repara parul si previne daunele viitoare. Astfel inovarea de la Schwarzkopf vine nu doar prin faptul ca protejează parul de deteriorare, ci aceasta ii oferă îngrijire chiar in timpul si dupa colorare. Gama conține 20 de nuanțe care hrănesc si colorează parul astfel ca acesta sa arate natural, protejat si hrănit în fiecare zi!

Rezultatul a fost foarte satisfăcător. Am obținut o nuanța apropiata de culoarea mea naturala, am cerut eu de fapt un saten-roșcat, parul meu fiind saten închis, culoarea obținută este o culoare intensă; firele cărunte au fost acoperite iar parul arata sănătos si reîmprospătat!!! Imi place foarte mult, un produs de calitate de la Schwarzkopf Romania si un aspect pe care il meriți! 
Prietenele mele au testat culorile roșcat si blond iar părerea lor, dupa vopsire a fost:

"Dar pot sa spun ca am fost foarte bine surprinsa, parul meu a primit o culoare foarte intensa, o strălucire si un look foarte modern si nuanțat."
si

"Noile produse Gliss Color de la Schwarzkopf  mi-au dat o culoare puternica si naturala, o acoperire totala si impecabila parului; crema de vopsea este ușor mirositoare (nu miroase puternic a amoniac ci are chiar un miros fin, subtil) iar masca dupa vopsire protejează parul si ii da strălucire."

Produsul este in vânzare si online https://www.emag.ro/vopsea-par-oxidant/brand/gliss/c?ref=bc , il recomand pentru un par care arata sănătos si natural! 

#buzzglisscolor #buzzstore #schwarzkopf #gliss #createyourstyle

No comments: