Labels

June 19, 2018

Fa Island Vibes - review


Acum ceva vreme am primit de la buzzstore noile Fa, in pachetul meu am primit produsele din gama Fijidream, pe rosu, cu miros de pepene si flori exotice. Pachetul a venit impreuna cu 5 bratari, o minge pt plaja si brosuri pentru prieteni. Coletul BUZZStoreSchwarzkopf !


Le folosesc deja de ceva vreme si imi plac foarte mult! Deodorantul l-am incercat imediat! Pulverizarea racoreste si opreste transpiratia, iar parfumul este elegant si cu miros fin exotic si racoritor! Gelul de dus este calmant, face multa spuma si placut mirositor! Pretul nu este deloc ridicat iar produsele din gama Fa Island Vibes sunt certificate, deodorantele nu contin saruri de aluminium si rezista timp indelungat pe piele. Va rocomand sa le folositi. Voi le-ati incercat?

#faislandvibes https://www.buzzstore.ro/referral-form/?ref=16504#buzzFA #feelfantastic #tropical #beach #islandvibes #summervibes#fijidream

No comments: