Labels

November 7, 2016

Rezolutii la ceas aniversar!

In curand se incheie anul si inca nu am reusit sa imi fac o lista pentru anul care vine, desi stiu exact ce imi doresc dar probabil este mai greu de gasit prioritatile ! probabil ca este mai usor sa trag linie pentru ceea ce a fost pana azi, si anume ce imi propuneam in trecut sau ceea la ce visam in trecut si ce am putut realiza pana in ziua de azi si daca voi reusi sa imi ating scopul pene la 60 de ani, limita propusa ca pentru aceasta provocare. Voi ce credeti? Eu mi-am propus sa trag linie si sa pun pe hartie 5 lucruri esentiale (atinse sau in curs de realizare sau pe care as dori sa le realizez):

1. Primul lucru pe care mi-l doream mult, era in legatura cu viitorul meu job. Am schimbat mai multe joburi dar cred ca cel mai stabil a fost cel de TRADUCATOR ...
2. Mi-am dorit o pisica siameza :
3. Mi-am dorit o masina, si iata prima mea masina, demuult:

4. Am locuit muuul intr- o tara cu casute mici si acoperisuri rosii (Suedia):

5. Chiar daca unele lucruri se pot realiza pana la 60 de ani, cred ca cel mai mult as dori sa particip la o expeditie la polul nord:
Voi, ce ati realizat, sau va propuneti pentru viitor ... ce credeti ca este important in viata?
Am scris acest articol pentru a sarbatori alaturi de siropurile Yo care implinesc anul acesta 60 de ani si la fel ca si mine, si ei se folosesc de acest prilej aniversar pentru a trage linie si pentru a ne prezenta realizarile realizate din visele propuse sau care deabea se pregatesc . Va invit sa le vizitati pagina, si, de ce nu, sa gustati delicioasele siropuri cu diferite arome ... http://www.yo-siropdefructe.ro/

No comments: