Labels

March 8, 2016

Rasfatul pielii cu produsele sanatoase primite pentru test de la Complex Apicol Veceslav Harnaj

In urma cu putin timp am primit un colet de la Complex Apicol Veceslav Harnaj cu produse Apidermin. Produsele le-am primit gratuit in schimbul prezentarii opiniei mele dupa utilizare, bine-inteles. Eu am ales Twitter pentru prezentarea parerii mele celor care imi sunt abonati, dar voi face si un mic articol pentru ca in articol pot descrie in amanunt impresiile lasate de produsele testate.
Acesta este pachetul primit. Frumos impachetat, marca firmei frumos vizibila, putin mai diferit decat pachetele obisnuite, coletul includea:
- 1 sampon contra caderii parului (a fost alegerea mea)
- 1 gel de dus
- 1 lotiune dupa ras
- 1 balsam calmant dupa ras
Toate acestea sunt produse pentru barbati, din gama de produse cosmetice Apidermin for men; produsele au etichete negre, facandu-le mai usor de remarat iar ambalajele nu sunt transparente. Produsele sunt incolore iar doar produsele ‘dupa ras’ au miros puternic specific produselor pentru barbati, samponul si gelul de dus pot sa spun ca au foarte putin miros.
 Asadar produsele astea le-am dat cumnatului meu iar cele care au avut un miros mai putin puternic barbatesc le-am pastrat pentru mine.
Am fost foarte curioasa, samponul si gelul de corp m-au cucerit imediat. Am avut deseori neplacuta surpriza ca sampoanele sa imi lase parul gras si cu aspect neplacut fapt petru care chiar cautam un sampon care sa redea parului forma cu care eram obisnuita. Samponul Apidermin for Men mi-a lasat parul moale, proaspat si catifelat inca dupa prima spalare. La fel ca si gelul de dus este perfect; nu este iritant pentru piele si ochi ba chiar sunt produse revigorante si energizante care au raspuns cautarilor mele. Conform descrierii de pe flacoane produsele contin laptisor de matca, ulei de ricin ... propolis ... numai produse nutritive pentru corpul nostru ;) ... ceeea ce ajuta la oferirea acelui efect calmant si antiinflamatoriu al pielii. Cosmetice foarte eficiente contra impuritatilor; un scut de-a lungul intregii zile. Mi-au placut foarte mult, le folosesc mereu de la primirea coletului.
Testarea produselor pentru barbati , respectiv lotiunea si balsamul dupa ras a fost putin mai interesanta deoarece a fost o parere primita de la o alta persoana decat parerea mea. Produsele sunt puternic parfumate, cu un parfum potrivit oricariu barbat. Cumnatul meu a fost foarte multumit; in principal iata parerea sa:
- flacoanele mai mici sunt potrivite pentru calatorie, merg excelent in geanta.
- pielea ramane moale si prospata
- miros persistent si placut barbatesc
- in final, un produs potrivit, sanatos, pe care urmeaza sa il refoloseasca cu placere.
Sper ca v-am prezentat pe cat posibil produsele testate, astept comentarii si eventual parerea voastra daca le-ati folosit sau le veti folosi in viitor,
O zi buna.