Labels

May 10, 2013

provocarea Danone


Inca de pe vremea de cand eram mic copil am iubit laptele si produsele lactate! MMM, diminetile mi-au  fost intotdeauna mai dulci si zilele mai senine atunci cand le incepeam cu un pahar de lapte sau iaurt. Mami si bunica imi pregateau bunatatile astea cu cel mai mare drag.
Dupa revolutie m-am indragostit la nebunie de iaurtul cu  fructe de la Danone. Toate combinatiile sunt superbe. Gustul iaurtului Danone imi reda perfect gustul de lapte si pastreaza in acelasi timp gustul fructului ....
Iaurtul natural de la Danone este foarte aproape de gustul iaurtului de casa dar parca putin mai gustos.
M-am intrebat mereu care este modul de preparare si procesele folosite in fabricile Danone, iar acum am gasit modalitatea perfecta campania danone drumullaptelui
Sper sa am ocazia sa particip la #cumsefaceiaurtulDanone ca trasportator, ma intereseaza modul in care este trasportat, organizat si condus procesul de fabricare al iaurtului.


Campania se refera tuturor, asa ca sper sa ne intalnim chiar si noi, unii din  cititorii acestui articol.
O zi buna,
Si sa inchei cu cateva curizitati despre vacute ...
1 Varsta unei vaci poate fi determinata numarand inelele de pe coarnele acesteia, durata medie de viata fiind de cca 25 de ani.
2 O vaca se aseaza si se ridica de circa 14 ori pe zi.
3 Vacile nu pot musca deoarece nu au dintii de sus, au totusi, 32 de dinti. O vacuta nu musca iarba, ci o rupe, atunci cind maninca, inconjurind-o cu limba.
4 Vacile au o vedere panoramica, de 360 de grade si sunt capabile sa vada in culori, insa nu disting culoarea rosie. Pot detecta mirosuri de la 5 mile distanta si pot auzi mult mai bine decat oamenii.
5 Aproape toate vacile au pete pe corp, insa nu exista doua vaci cu acelasi model de pete.

No comments: