Labels

May 13, 2013

lumea magica a caietului Skag AR


Cine nu este fascinat de lumea 3D  si de noile posibilitati oferite de telefoanele mobile ? ;)
Iata ca cei de la rechizitelemele.net au venit cu ideea de a combina cele doua posibilitati pentru ca sa va puteti bucura de lumea inconjuratoare in orice moment si oriunde v-ati afla.

Pentru asta iți trebuie: 
  • un caiet Skag AR (8 modele disponibile)
  • un smartphone
  • aplicatia Skag AR gratuit din Google Play sau App Store
  • deschizi aplicația și o postezi deasupra caietului 
 Sper sa pot testa cat de curand un caiet si sa va scriu rezultatele aici pe blog!!!

Edit: Am primit caietul pentru testare, v-am pregatit un mic video si cateva poze, mie imi place sper sa va placa si voua.
link video pe youtube ....
Caietele sunt format A3, eu am primit pentru testare un caiet cu tigru , desenul de pe coperta este in relief iar prin aplicatie il puteti urmari pe tigru sau el poate sa va urmareasca :) Va puteti pierde in savana si sa ganditi ca nu sunteti singuri, aveti prietenul mereu in apropiere, in geanta sau in mapa.







No comments: