Labels

April 1, 2013

Primavara in casa ta!

Anul acesta se pare ca iarna ne-a pacalit un pic si s-a prelungit cu tot tacamul, frig, ceata, zapada ...

Ei bine, eu am hotarat ca sa incep totusi anul printr-o schimbare, o pacaleala adusa frigului ... curatenia in casa mea! Da! si anul acesta este special pentru ca m-am hotarat sa folosesc doar produse romanesti, produse de aici de la noi, si in special cele de la Farmec  , farmecul gospodariilor romanesti!

In articolul meu va voi prezenta solutia pentru aragaz si vase emailate: Triumf degresant. 
Am vrut sa combin produsul vechi pe care il folosea mama mea la bucataria noua pentru testare si am fost multumita pe deplin. Sticla este mare, contine o pensula pentru a evita contactul direct cu solutia si pentru o mai buna folosire in locurile unde nu am putea sa o folosim daca ne-am ajuta de alte produse (burete sau carpa). Capacul nu permite scurgerea lichidului dupa utilizare si pastrarea mai indelungata a valabilitatii solutiei.

Solutia ramane pe tub si poate fi folosita pentru portiuni mai mari sau pentru locuri cu grasime sau impuritati mai mari. Timpul de actiune al solutiei este de 20-30 de minute dar eu am observat ca curata chiar si in timp mai scurt decat cel indicat pe borcan. 

Solutia se indeparteaza usor, si va lasa un rezultat garantat, o curatare rapida, ieftina si usoara.

Daca v-am tentat puteti gasi mai multe informatii despre produsele de curatenie Farmec  pe pagina  Farmec link , sau puteti chiar participa la concursul Romania gospodara ! din acest moment de pe Facebook in care va puteti sustine regiunea favorita pentru a castiga unul din premiile puse in joc (Durata campaniei: 25 martie – 5 mai).

Produsul prezentat de mine poate aduce un suflu nou casei dumneavoastra dar in acelasi timp puteti folosi noile produse Farmec care au ambalaje reciclabile, concepute in special  pentru a proteja mediul inconjurator, cu formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de mușețel, pH neutru și un parfum hipoalergenic.  Pentru a ramane la curent cu informatiile si produsele noi Farmec ii puteti urmari chiar si pe Twitter !

O primavara cu zambet va doresc!

No comments: