Labels

April 7, 2013

zorilestore lanseaza o noua campanie de testare

Dupa ce am participat anul trecut la test-drive-ul companiei zorilestore pe blogul meu, anul acesta as vrea sa ma inscriu din nou pentru a testa o pereche de pantofi din cei oferiti din nou pentru testare in campania de anul acesta a aceluiasi magazin online http://www.zorilestore.ro
Spre deosebire de anul trecut, acum se ofera spre testare pantofi iar acelor bloguri ale caror review-uri vor fi alese ca fiind cele mai potrivite 10 pentru a promova acest site/magazin li se va oferi sansa de a participa la faza finala de 'intrecere' intre bloggeri pentru a deveni ambasadorul magazinului online http://www.zorilestore.ro.
De data aceasta mi-am ales spre testare perechea de Papuci GRENDHA pentru femei FLOF AD (15572_21750) http://www.zorilestore.ro/papuci-femei-grendha-flof-ad-f-15572_21750
Imi plac, mult, i-am ales pentru ca doream sa profit de ocazie si sa testez pantofi de culoare diferita decat cei pe care ii am deja, imi plac pentru ca au platforma, adica talpa lata si ma fac sa ma simt sigura cand ii folosesc. Talpa inalta imi ofera o alta perspectiva , o perspectiva de la inaltime, imi schimba diminetile somnoroase in zile pline de energie si dupa-amiezele in zile insorite cu tente si inspiratii de copilarie.
Poate ca am reusit deja sa va transpun in lumea diferita si plina de inspiratie pe care o ofera pantofii :)
Ar fi frumos pentru ca eu ii apreciez mult, pe fiecare, imi plac provocarile pe care le impun in alegerea hainelor si in special rezultatul pe care il ofera !
Papucii pe care i-am ales imi plac in special pentru ca sunt clasici, cu stil, moderni si chic. Sunt cu bentite in doua culori si au chiar si o margea care ii face putin mai 'deliciosi' si imi ofera o posibilitate mai mare de alegere a hainelor.
Sunt trendi si merg fain la toate, pantaloni, fuste sau rochii si cred ca sunt usori si de calitate avand in vedere testul de anul trecut pe care l-am facut pentru acelasi magazin.  Partea superioara a papucilor este din material sintetic, elegant si potriviti unui look citadin de invidiat.
Daca doriti sa participati la campaniea Curatenia-de-primavara a acestui magazin puteti obtine mai multe detalii despre campanie aici ! o zi luminoasa za doresc!!!

No comments: